facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

    Mitsubishi Outlander napędzany jest dwulitrowym, szesnastozaworowym silnikiem o stopniu sprężania 8,1. Moc 202 kM przy 6500 obr/min i 303 Nm przy 3500 obr/min. ów silnik wyposażony jest w średniej wielkości turbosprężarkę i górny, bardzo mało wydajny intercooler. Sprawia to, że jednostka ta nie należy do zbyt elastycznych i oszczędnych.


    Podczas opracowywania map, naszym głównym celem było stworzenie dopracowanego i bezpiecznego zestawu, mającego zdecydowanie poprawić właśnie te dwa parametry: elastyczność i zużycie paliwa. Fabryczne mapy w sterowniku silnika samochodu powodują, że krzywa momentu obrotowego charakteryzuje się jednym pikiem, który natychmiast ustępuje, co zdecydowanie pogorsza elastyczność. "Wypłaszczenie" krzywej momentu obrotowego bardzo dobrze wpływa zarówno na osiągi jak i zmniejszenie zużycia paliwa. Po naszym przeprogramowaniu średnie zużycie paliwa spada o około 2,5-3 l na 100km. Polecamy tę modyfikację każdemu właścicielowi Outlandera 2.0T.

    Zestaw 1230-250 kM / 330-345 Nm

    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: 2 600 zł netto

     

    Zestaw 1240-250 kM / 330-345 Nm

    • 3" frontpipe HKS
    • komplet uszczelek
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: 5 500 zł netto

    Tabela osiągów dla zestawu 1. Pomiarów dokonano za pomocą urządzena Racelogic.

     

     seriamodyfikacja
    0-100 km/h 8,2-8,4 s 7.4-7,6 s
    100-160 km/h (4 bieg) 12,3-12,7 s 9,6-9,8 s
    100-200 km/h (4 bieg) 21,3-21,9 s 16,5-17,1 s







    UWAGA

     

     Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.