facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

     


     

    Nowa wersja Lancer wersja X jest owocem partnerstwa z Chryslerem. Wspólna platforma będzie wykorzystywana przy różnych modelach. To zupełnie nowy model, który ma być bardziej komfortowy nie tracąc  na agresywności tak twierdzi Mitsubishi...  bo przecież to cały czas lancer Evolution - czteronapędówka homologowana Ngrupowo. Rozmiarowo zyskał 30mm w rozstawie pomiędzy kołami, 25mm miedzy osiami i co niepotrzebne 30 mm na wysokości. Wagowo również urósł 1600kg.

     2,0 litry Forever

    Jednostka napędowa, która cały czas ma  pojemność 1998 cm3 jest zupełnie nowa i również została stworzona w współpracy z firmą Chrysler i Hyundai. Blok silnika, lżejszy o 12kg, jest konstrukcją aluminiową. Silnik umocowany 10 mm niżej,  pozbawiony został wałków wyrównoważającyh. Głowicę obrócono , kanały wydechowe zasilają kolektor i turbinę znajdującą się przy przegrodzie silnikowej. Zlikwidowanie popychaczy pozwoliło według Mitsubishi zyskać około 10 Nm. Silnik legitymuje się teraz mocą 295 kM przy 6500 obr/min i momentem około 370-390Nm przy 3500 obr/min w zależności od wersji . Nowy wirnik kompresora jest, według Mitsubishi o 18% bardziej reaktywny .

      Wersje MR i GSR     

    Wersja tańsza GSR wyposażona jest w zupełnie nowa mocniejszą  manualną skrzynię biegów o stosunkowo blisko zestopniowanych przełożeniach, natomiast wersja MR( standard, na zamówienie z manualną) w skrzynię twin clucth SST wyprodukowana przez Getrag liczącą 6 biegów   oraz 3 różne programy użytkowe , które nazwano auto , sport  i super sport. Niestety z ta skrzynią czyste osiągi są  gorsze.  

     

    Osiągi seryjne wersji GSR  ( US Spec) zmierzone przez nas na Racelogicu

    0-100km/h  6,6 s,                                            80-120km/h 4,8 s  4 bieg;   6,9 s 5  bieg

    0-120km/k 8,5 s,                                             80-150km/h 8,8 s 4 bieg ;   12 s  5 bieg

    0-140km/h 11,6s,

    0-180km/h 19,5 s

    0-200km/h 25,5 s                                             400m  14 , 5 s

     

    Zestawy budowane w oparciu o układy wydechowe dwóch firm: Milltek oraz Hayward&Scott.

     

     

    Zestaw 1350-400kM / 450-500Nm

    Charakterystyka:

    Duża różnica w reakcji na pedał gazu, znaczna poprawa  osiągów.Dostępne również dla skrzyni SST.

     Samo indywidualne strojenie pod dany zestaw, seryjny wydech , przelotowy wydech , dolot ...

    Cena: 2 600 zł netto

     

    Zestaw 1360kM / 450Nm

    Charakterystyka:

    Duża różnica w reakcji na pedał gazu, znaczna poprawa  osiągów.Dostępne również dla skrzyni SST.

    Modyfikacje :

    • catback Milltek
    • montaż części
    • indywidualne strojenie

    Cena: 6 300 zł netto (catback H&S +150 zł)

    Pomiary przyspieszeń urządzeniem Racelogic ( dwie osoby, 3/4 zbiornika, temp 28C, pogodnie)

    Pomiary przyspieszeń Racelogic
    Seria 
    Stage 1 Maptek
     0-100km/h  6,5s  5,6s
     0-120km/h  8,5s  7,4s
     0-140km/h  11,6s  9,9s
     0-160km/h  14,7  12,5s
     0-180km/h  19,5s  16,6s
     0-200km/h  25,5s  21s
    0- 400m
     14,6s  13,7s
     80-120km/h 4bieg
     4,8s  3,7s
     80-150km/h 4 bieg
     8,8s  7,3s
     80-120km/h 5 bieg
     6,9s  6,1s
     80-150km/h 5 bieg
     12s  10,6s

     

    Zestaw 2370kM / 460Nm

    Modyfikacje:

    • downpipe H&S
    • catback H&S
    • montaż części
    •  indywidualne strojenie

    Cena: 7 300 zł netto

     

     

    Zestaw 3390kM / 500Nm

    Modyfikacje:

    • pełen układ wydechowy Millteka lub H&S
    • dolot
    • blow off
    • zawór 3 port
    • montaż części
    •  indywidualne strojenie

    Cena: 9 500 zł netto (9 700 zł dla układu H&S)

     

    Zestaw 4 400-450kM / 520-570Nm

     

    Charakterystyka:

    Zestaw nie dedykowany dla samochodów wyposażonych w skrzynie SST.

    pełen przelot, zakres obrotów wysokiego momentu obrotowego  3100-5800 obr/min, wysoka moc

    • wolny wydech
    • większa turbosprężarka
    • wydajniejsze wtryskiwacze
    • pompa paliwa
    • dolot
    • FMIC

      Cena:

    Oparta o indywidualną kalkulację

     

     

     


      UWAGA

     Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

    Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.