facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

     


     

       Lancer EVO IX napędzany jest dwulitrowym, szesnastozaworowym silnikiem 4G63 ze zmiennymi fazami dolotu MIVEC o stosunkowo wysokim, jak na silnik turbodoładowany, stopniu sprężania - 8,8. Moc 280 kM przy 6500 obr/min i 400 Nm przy 3500 obr/min sprawiają że samochód, pomimo 1500 kg wagi przyspiesza naprawdę szybko. Drobne modyfikacje obudowy turbosprężarki MIVEC i zmienione nastawy ciśnienia doładowania sprawiły że silnik zyskał więcej momentu w dolnym i środkowym zakresie obrotów. Modele importowane do polski to GSR wyposażone w 6 biegową skrzynię biegów o krótkich przełożeniach ze środkowym aktywnym dyferencjałem ACD możliwym do ustawnienia w 3 programach (Tarmac, Gravel, Snow). Tylny dyferencjał to tzw. super AYC (active yaw control) kontrolowany przez sterownik, który dba o odpowiedni rozdział momentu pomiędzy tylne koła w zależności od momentu działającego na samochód. Zauważalnym mankamentem jest 55-litrowy zbiornik, który przy normalnej jeździe w naszych warunkach starcza zaledwie na 300-350km.


       Samochód z wymienionym układem wydechowym i dolotowym zyskuje 25 kM i 20 Nm. Po dodaniu wydajniejszej pompy paliwa i odpowiednim zestrojeniu można uzyskać moc rzędu 350 kM i 460 Nm.

       Na pełnym, 3" układzie wydechowym osiągamy 365-370 kM - w poprzedniej wersji (EVO VIII) osiągnięcie takiej mocy wymagało montażu innych wałków.

     

    Maptek i współpraca z MMC & Auto Gt 

     

      Zostaliśmy wybrani przez MMC ( importer Mitsubishi na Polskę ) i Auto Gt ( dealer Mistubishi) do stworzenia pakietów mocy GT300 , GT340 , GT 360  oraz ekskluzywnej wersję GT400 (  tylko 10 sztuk), od wyboru  części po mapping . Zestawy te były sprzedawane przez sieć dealerów Mitsubishi z pełną gwarancją.   

    Zestaw 0 strojenie

    Indywidualne strojenie silnika z wykorzystaniem sondy szerokopasmej, EGT ....

    W oparciu o doświadczenie paro letnie w  strojeniu oryginalnych sterowników evo8 oferujemy posiadaczom evo8 z
    podstawowymi modyfikacjami ( typu wydech, dolot) usługę  typu  indywidualny remap.

    Inny przebieg momentu, wzrost mocy około 30-60PS,momentu obrotowego 40-70Nm, (w zależności od danego wydechu, dolotu, paliwa,  sprawności  jednostki) inna  reakcja na gaz, szybszy spool-up i bezpieczeństwo dla silnika.  Duża liczba absolutnie bezawaryjnych modyfikacji jest doskonałym tego przykładem.

    Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów i uzgodnienia set upu. Czas trwania od jednego do dwóch dni jeśli samochód sprawny.

     

    Cena: 2600 netto

    Zestaw 1 350kM i 450 Nm


    • 3" downpipe,
    • część środkowa i tylny tłumik H&S (pozostaje oryginalny środkowy katalizator)
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • komplet uszczelek
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR, EGT ...)

    Cena: 8 950 zł netto

    Zestaw 2 370kM / 475 Nm


    • 3" kompletny układ wydechowy H&S
    • układ dolotowy 
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • komplet uszczelek
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: 14 000 zł netto

    Zestaw 3  390-400 kM / 500 Nm


    • 3" kompletny układ wydechowy H&S
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • większy FMIC z dolotem 
    • wydajniejszy siłownik 
    • komplet uszczelek
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: Prosimy o indywidualny kontakt

     

    Zestaw 4  450-600 kM / 500-700 Nm

     

    Oparte o zakuty silnik i liczne obróbki oraz części,  kalkulacja po  wstępnej rozmowie  z klientem.

     






    UWAGA

     

     

    Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.