facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

    Pierwszy na świecie profesjonalny remap by OBD dla silników 2,5, 3,2  Diesla tylko  w Maptek.

     

     Po sukcesie opracowań dedykowanych silnikom turbobenzynowym Subaru i Mitsubishi, widząc brak profesjonalnych możliwości chiptuningu silników diesla MItsubishi, inżynierowie  firmy Maptek postanowili  wdrożyć nowe opracowania dla silników turbodiesli.

    Terenowo użytkowy model Mitsubishi L200 wyposażony w jednostki napędowe turbodiesla 2,5 DID, doczekał się jako pierwszy możliwości programowania przez złącze OBD. Testy i prace nad rozpoznaniem odpowiednich map trwały około 4 miesięcy. Jesteśmy pierwszą firmą na świecie oferującą chiptuning 2,5 DID, jak i w 100 % profesjonalne opracowania do tych modeli. Efekt końcowy jest znakomity.

    Każdy egzemplarz jest strojony indywidualnie w celu zapewnienia najlepszych osiagów i dopasowania programu do danego egzemplarza silnika.

    Modele, które modyfikujemy. Silniki DI-DC

    L200 -Triton wyposażone w jednostki napędowe turbodiesla Common Rail  2,5 i 3,2 produkowane od roku 2005,

    Pajero-Shogun  3,2  produkowane od roku 2006 i 2008 z filtrem DPF.

    Przyrosty

     

     

    Dla silników 2.5 Di-DC

        136PS wzmacniamy do 170 lub 180PS zwiększając moment obrotowy z 314Nm do 380Nm

      Cena indywidualnego remapu wynosi 2 200 zł netto.

     
    Dla silników 3.2 Di-DC

      158PS wzmacniamy do 200PS zwiększając moment obrotowy z 360Nm do 430Nm

      Cena indywidualnego remapu wynosi 2 300 zł netto.

     

     


    UWAGA

     Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.