Pierwszy na świecie profesjonalny remap by OBD dla silników 2,5, 3,2 Diesla tylko w Maptek.
Po sukcesie opracowań dedykowanych silnikom turbobenzynowym Subaru i Mitsubishi, widząc brak profesjonalnych możliwości chiptuningu silników diesla MItsubishi, inżynierowie firmy Maptek postanowili wdrożyć nowe opracowania dla silników turbodiesli.
Terenowo użytkowy model Mitsubishi L200 wyposażony w jednostki napędowe turbodiesla 2,5 DID, doczekał się jako pierwszy możliwości programowania przez złącze OBD. Testy i prace nad rozpoznaniem odpowiednich map trwały około 4 miesięcy. Jesteśmy pierwszą firmą na świecie oferującą chiptuning 2,5 DID, jak i w 100 % profesjonalne opracowania do tych modeli. Efekt końcowy jest znakomity.
Każdy egzemplarz jest strojony indywidualnie w celu zapewnienia najlepszych osiagów i dopasowania programu do danego egzemplarza silnika.
Modele, które modyfikujemy. Silniki DI-DC
L200 -Triton wyposażone w jednostki napędowe turbodiesla Common Rail 2,5 i 3,2 produkowane od roku 2005,
Pajero-Shogun 3,2 produkowane od roku 2006 i 2008 z filtrem DPF.
Przyrosty
Dla silników 2.5 Di-DC
136PS wzmacniamy do 170 lub 180PS zwiększając moment obrotowy z 314Nm do 380Nm
Cena indywidualnego
remapu wynosi 2 200 zł netto.
Dla silników 3.2
Di-DC
158PS wzmacniamy do 200PS zwiększając moment obrotowy z 360Nm do 430Nm
Cena indywidualnego
remapu wynosi 2 300 zł netto.
UWAGA
Samochody strojone indywidualnie których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów firmy Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.
Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż do 10%.