facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

     

     

     

     Mitsubishi Colt CZT  doczekał się Maptekowego wzmocnienia. Proponujemy dla silnika 1,5 turbo wyposażonego w zmienne fazy MIVEC trzy stopnie  sprawdzonych modyfikacji. Wersja fabryczna posiada moc  145- 150 kM przy około 6000obr/min i maksymalny moment 210-220 Nm w okolicy 3500obr/min.  T

     


     

     Wykres przedstawia charakterystykę silnika Colta CZT  model z 2006r. Wyposażony w inny tylni tłumik został poddany naszemu strojeniu oraz pomiarom, wynik +37kM i 60Nm robi sporą różnicę czy to na papierze czy za kółkiem. Dumnie brzmiąca nazwa modelu Colt nabiera wreszcie  słusznego znaczenia. Taki przyrost mocy połączony ze strojeniem mającym na uwadze poprawić mocno reakcję na pedał gazu powoduje, że żaden z konkurentów w klasie nie jest w stanie mu dotrzymać kroku. 

     Nasz najmocniejszy zestaw polega na montażu kompletnego wydechu oraz zestrojeniu, wtedy silnik Colta legitymuje się 200KM i 300Nm wartościami.

     

    Zestaw 0+35kM / +60Nm

     

    •  Indywidualne strojenie sterownika silnika pod paliwo 98, remap daje przyrosty rzędu +30-35 kM +50-60Nm

    cena  2600 zł netto

     

    Zestaw 1190kM / 280Nm

     

    • Indywidualne strojenie-remap
    • wydech Catback

    cena 6 270 zł (5 100 zł netto)

     

    Zestaw 2 200kM / 300Nm

     

    • Indywidualne strojenie-remap
    • kompletny  wydech  front pipe +catback

     

     

     


     cena 7 750 zł (6 300 zł netto)

     

     

     


      UWAGA: dotyczy wszystkich zastawów

     

      Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż 10%.